reklama

Mp3 ruženec

Počas Vianoc mi prišla desiatka mailov s prosbou, aby som im poslal Mp3 ruženec, na ktorý mám odkaz vo svojom blogu. Na tom odkaze bolo možné si ho stiahnuť a podľa poslednej štatistiky tak urobilo niečo cez tisíc ľudí. Tento ruženec som nemal na serveri SME, ale na inom serveri, ktorý koncom minulého roku prešiel nejakými zmenami, a na ruženec sa tam akosi zabudlo. Kým to nedajú do poriadku, rozhodol som sa Mp3 ruženec umiestniť aj na svojej stránke. Predpokladám, že nebude možné si ho stiahnuť, iba pustiť, poprípade nahrať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (158)
Obrázok blogu

Niektorí ma aj poprosili, aby som im ho poslal mailom, je však nahratý vo vyššej kvalite a všetky súbory spolu majú okolo 60 MB. Viacerí mi už písali, že ruženec využívajú najmä počas jazdy autom, keď sa chcú pomodliť, a nechcú aby ich od pozornosti odvádzalo preberanie zrniek ruženca medzi prstami. Nahrával som ho práve kvôli vodičom, preto je aj nahratý vo svižnejšom tempe. Keď bude možné opäť si ho stiahnuť ako mp3 na bývalej adrese, dám vedieť.Aktualizácia 04.03.2009Momentálne sa ruženec nedá stiahnuť, bolo by to možné iba vtedy,ak by ho niekto umiestnil na stiahnutie na nejakom serveri. Ja teraz takúto možnosť nemám. Ak máte program Nero, môžete to urobiť tak, že spustíte Nero wave editor, spustíte z tejto stránky ruženec a nahráte si ho u seba a potom si ho už uložte ako mp3.

Jozef Červeň

Jozef Červeň

Bloger 
  • Počet článkov:  1 485
  •  | 
  • Páči sa:  12x

Mám rád život s Bohom a 7777 ľudí. S obľubou lietam v dobrej letke, no nerád lietam v kŕdli. Som katolícky kňaz, pochádzam z dediny Klin na Orave. Nemocničný kaplán v nemocnici v Poprade............................................ Zoznam autorových rubrík:  BIRMOVANCIŠTIPENDISTI7777 MYŠLIENOK PRE NÁROČNÝCHAké mám povolanie?Akú mám povahu?Cesta vieryDuchovné témyFejtónyFotografie prírodyFotografie RómovHistória mojej rodnej obceKniha o RómochLunikovoMladí vo firmeNáčrt histórie slov. SaleziánoNezaradenéPastorácia RómovPoéziaPokec s BohomRómoviaSociálna prácaSociálna náuka Katolíckej cirkSpoločnosťSúkromnéVedeli sa obetovaťVzťah je cesta cez púšťZábava

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu