reklama

Toto vám chce odkázať 7.b z Lunika IX

Žiakom na hodine počítačov som dal úlohu, aby napísali do Wordu svoje odkazy. Určite budú zvedaví na vaše reakcie...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (22)
7 b na Luniku IX
7 b na Luniku IX (zdroj: Jozef Červeň)

Chcela by som odkázať Slovensku, aby sa viac usilovali v hokeji. AgátaChcem aby ste vedeli, že nie každý Cigán kradne a je špinavý. KvetaSme žiaci 7. b z Lunika IX a chceme vám povedať, že nie každý Cigán alebo Róm je taký ako si myslíte. LenkaSme z Lunika IX. Chceme byť zdvorilí, vzdelaní a rozumní. RóbertSom žiak 7.b a chcel by som odkázať Slovensku, že prečo v škole namáme napr. Anglický jazyk.Chcel by som odkázať Slovensku, aby sa viac usilovali v hokeji.Chcel by som dať do poriadku smeti na Luniku. Bojím sa, že tu vznikne choroba. Michael BerkoMy sme Cigáni z Lunika IX, to sú moji ľudia, ktorým sa to nepáči... Júlia GáborováChcem povedať, že nie každý sa nestará o svoju rodinu. Žaneta GažiováČaute, ja som Katarína. Nebudem sa predstavovať celým menom. Predstavím sa tým, že som Rómka a že sa za to vôbec nehanbím, lebo je to môj názor a moja vlastná krv. Chcem povedať, že niektorí Rómovia sú čistotní aj dobre vychovaní. Tým chcem naznačiť, aby ľudia netlačili na nás Rómov...

Jozef Červeň

Jozef Červeň

Bloger 
  • Počet článkov:  1 485
  •  | 
  • Páči sa:  14x

Mám rád život s Bohom a 7777 ľudí. S obľubou lietam v dobrej letke, no nerád lietam v kŕdli. Som katolícky kňaz, pochádzam z dediny Klin na Orave. Nemocničný kaplán v nemocnici v Poprade............................................ Zoznam autorových rubrík:  BIRMOVANCIŠTIPENDISTI7777 MYŠLIENOK PRE NÁROČNÝCHAké mám povolanie?Akú mám povahu?Cesta vieryDuchovné témyFejtónyFotografie prírodyFotografie RómovHistória mojej rodnej obceKniha o RómochLunikovoMladí vo firmeNáčrt histórie slov. SaleziánoNezaradenéPastorácia RómovPoéziaPokec s BohomRómoviaSociálna prácaSociálna náuka Katolíckej cirkSpoločnosťSúkromnéVedeli sa obetovaťVzťah je cesta cez púšťZábava

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu