reklama

Harabinovo oko ťa vidí! Arogancia moci?

Ak si podpísal výzvu adresovanú súdnej rade, dostal si na svoj mail takúto poštu, ktorú poslala jeho pracovníčka Lucia Hátasová: "Ďakujem za Váš hlas. Štefan Harabin minister spravodlivosti SR" Pán minister nám, ktorí sme podpísali, dal jasne najavo, akí sme my jednoduchí občania Slovenska na neho prikrátki, a tiež nám dal na vedomie, že o nás vie. Pod jedným článkom sa mi zapáčilo, akým spôsobom odpovedala jedna signatárka. Odporúčam všetkým, aby ste pánu ministrovi cez pani Hátasovú poslali mail podobného znenia:

Písmo: A- | A+
Diskusia  (187)
Obrázok blogu
(zdroj: http://www.plus1den.sk)

Vazena pani Hatasova,neviem preco mi pisete e-mail v mene pana ministra. Ja som mu nic nepisal(a). Naopak pisal(a) som clenom sudnej rady, ze si myslim, ze by si mali rozmysliet pri volbe noveho predsedu NS a sudnej rady, ci pan Harabin by skutocne bol clovekom na spravnom mieste. Ja si totiz myslim, ze urcite nie. Tento moj nazor mozete pokojne tlmocit aj panovi ministrovi, kedze aj on sam by mohol vzhladom na nesuhlas obcanov s jeho zvolenim abdikovat na svoju kandidaturu. Ak by sa tak stalo, tak by som Vam naopak napisal(a) dakovny e-mail ja.V kazdom pripade Vam prajem prijemny koniec pracovneho tyzdna.S pozdravom, Jozef CervenNedám sa zastrašiť tým naoko zdvorilým mailom, ktorý posiela jeho pracovníčka vo svojej pracovnej dobe namiesto toho, aby sa venovala skutočnej práci. Už sa nečudujem, že na Slovensku je taká nízka vymáhateľnosť práva, keď pracovníci ministra namiesto toho, aby riešili zločinnosť na Slovensku, riešia kariérny postup svojho nadriadeného. Za krátku chvíľu sa už nazbieralo 4384 podpisov občanov, ktorí nesúhlasia s jeho kandidatúrou a ktorí chcú podporiť členov súdnej rady, aby sa nebáli človeka, ktorý si tyká s mafiánmi...PS: Pani Hatasová mi zatiaľ neodpísala, asi nestíha, a to som jej poslal aj tri pekné prezentácie (viac nevošlo). Pani Hátasovej som k tomu napísal: "Kedze mate dost casu na posialanie podakovani od pana ministra, urcite si najdete cas aj na prezretie si peknych prezentacii, prajem pekny vikend, pozdravte pana ministra. Jozef Cerven." :-)Teraz som volal pani Hátasovej na telefónne číslo: 02/59353 558, poďakoval som sa jej za mail a opýtal som sa, prečo jej nemôžem poslať mail, odpovedala že vraj majú preplnenú stránku (škoda, také pekné prezentácie som jej poslal), nemajú to ľahké s takým pánom ministrom.... :-((Pripájam oficiálne stanovisko Aliancie Fair-play:"Signatári protestu „Červená pre Štefana Harabina“ dostávajú z adresy ministerstva spravodlivosti ďakovné e-maily "za hlas" s podpisom Štefana Harabina.Aliancia Fair-play upozorňuje všetkých občanov, že protest proti voľbe Štefana Harabina za predsedu Najvyššieho súdu sa s každým podpisom preposiela ako protest, nie podpora pre ministra!Zároveň dementujeme informácie, že Aliancia poskytla zoznamy signatárov s ich údajmi ministerstvu. Ako je uvedené v proteste, s každým podpisom sa odošle členom Súdnej rady e-mail, pričom na mieste odosielateľa je zadaná mailová adresa signatára. (Uvedená poštová adresa sa nikde v maily neuvádza.)Podľa nás prišlo k zneužitiu adries signatárov na vyvolanie zmätku a strachu. Aliancia Fair-play organizuje k tomuto problému brífing pre médiá a zvažuje podniknutie všetkých dostupných krokov na ochranu súkromia signatárov.V žiadnom prípade sa však signatári nemusia obávať, že by sa pripojili k podpore kandidatúry ministra.Prajem Vám pekný deňFrantišek Pauliny"

Jozef Červeň

Jozef Červeň

Bloger 
  • Počet článkov:  1 485
  •  | 
  • Páči sa:  14x

Mám rád život s Bohom a 7777 ľudí. S obľubou lietam v dobrej letke, no nerád lietam v kŕdli. Som katolícky kňaz, pochádzam z dediny Klin na Orave. Nemocničný kaplán v nemocnici v Poprade............................................ Zoznam autorových rubrík:  BIRMOVANCIŠTIPENDISTI7777 MYŠLIENOK PRE NÁROČNÝCHAké mám povolanie?Akú mám povahu?Cesta vieryDuchovné témyFejtónyFotografie prírodyFotografie RómovHistória mojej rodnej obceKniha o RómochLunikovoMladí vo firmeNáčrt histórie slov. SaleziánoNezaradenéPastorácia RómovPoéziaPokec s BohomRómoviaSociálna prácaSociálna náuka Katolíckej cirkSpoločnosťSúkromnéVedeli sa obetovaťVzťah je cesta cez púšťZábava

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu