reklama

Ako pokračuje stavba Komintného centra na Luniku IX? (videoblog)

Už dávnejšie som uvažoval o tom, že tu na Luniku 9 umiestnim "live" kameru nasmerovanú na stavbu, aby ste mohli vidieť ako rastú múry. S možnosťou videoblogov to mám jednoduchšie. Budem vás priebežne informovať takýmito krátkymi videami, aby ste videli, že peniaze, ktoré ste nám poslali na stavbu, sa postupne menia na Komunitné centrum. Tento rok staviame iba z financií od menších darcov. Mesto Košice nám tento rok ešte stále neschválilo ani korunu na túto stavbu. Zbierka cez časopis Lunikovo určená najmä na tú časť, kde je kaplnka, zatiaľ pokračuje dobre. Aj mnohí kňazi a biskupi prispeli na túto stavbu. Môj biskup František Tondra mi dokonca osobne napísal takéto povzbudenie:

Písmo: A- | A+
Diskusia  (85)
Obrázok blogu

"K Vašej pastoračnej práci medzi tými, ktorí sú kultúrne, sociálne, ekonomicky a nábožensky na poslednom mieste, ale ľudsky rovnocenní, Vám vyprosujem veľa Božieho požehnania a úspechov."Veľmi si vážim to, že môj biskup, ktorý ma v roku 2003 zapožičal do košickej arcidiecézy, má radosť z toho že tu pracujem pre tých najchudobnejších, aj napriek tomu, že on sám má v diecéze veľa podobných lokalít ako je Lunik 9. Ja osobne ešte stále uvažujem nad tým, kde zakotvím v lete na budúci rok, keď sa moja misia tu na Luniku 9 skončí, keď tu po mne prídu traja saleziáni, aby pokračovali v začatom diele. Chcel by som tých, ktorí spomedzi vás veria v silu modlitby poprosiť o to, aby mi Pán dal spoznať, kde budú viesť moje kroky z Lunika 9. Viem, že na dva-tri roky potrebujem zmeniť prostredie, poštudovať, pospisovať skúsenosti, aby som sa s novými silami mohol vrátiť pracovať na pole Rómskej misie, prípadne tam, kde to bude potrebnejšie.Ďakujem všetkým dobrodincom, ktorí nám pomáhajú modlitbami aj finančne. Len s ich pomocou sa nám podarilo dostať stavbu do takého štádia, v akom je. Väčšina z dobrodincov si neželá byť menovaná, chcú ostať bohuznámi. My tu na Luniku 9 si uvedomujeme zodpovednosť za dary, ktoré nám cez Vás Boh posiela a nezabúdame na vás v modlitbách. Ja osobne by som veľmi rád túto stavbu dostal ešte tento rok pod strechu, aby nebola vystavená v zime nepriazni počasia. Nestrachujem sa ako to dopadne, pretože je to všetko v pevnejších rukách ako sú tie moje...

Jozef Červeň

Jozef Červeň

Bloger 
  • Počet článkov:  1 485
  •  | 
  • Páči sa:  14x

Mám rád život s Bohom a 7777 ľudí. S obľubou lietam v dobrej letke, no nerád lietam v kŕdli. Som katolícky kňaz, pochádzam z dediny Klin na Orave. Nemocničný kaplán v nemocnici v Poprade............................................ Zoznam autorových rubrík:  BIRMOVANCIŠTIPENDISTI7777 MYŠLIENOK PRE NÁROČNÝCHAké mám povolanie?Akú mám povahu?Cesta vieryDuchovné témyFejtónyFotografie prírodyFotografie RómovHistória mojej rodnej obceKniha o RómochLunikovoMladí vo firmeNáčrt histórie slov. SaleziánoNezaradenéPastorácia RómovPoéziaPokec s BohomRómoviaSociálna prácaSociálna náuka Katolíckej cirkSpoločnosťSúkromnéVedeli sa obetovaťVzťah je cesta cez púšťZábava

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu