reklama

Oravská svadba (videoblog)

Nie je svadba ako svadba. Väčšina svadieb sa odbije s CD-čkami a niekde sa nájde aj nejaký zablúdený harmonikár. Ak však na svadbu zavíta také "kvarteto" aké som zažil naposledy na svadbe u svojho priateľa, a keďže sme v modernej dobe nielenže ani jedno oko neostalo suché, ale ani jeden mobil neostal nezapnutý. Títo hudobníci boli prekvapením brata nevesty, ktorá až do poslednej chvíle ani len netušila, že na svadbe bude mať živú hudbu. Taká kapelka chlapov, ktorí chodia normálne do práce a hrajú vo svojich voľných chvíľach sa dnes už len tak ľahko nevidí. Myslím, že do dnešného upršaného a chladného dňa dobre padne pustiť si niečo, čo rozohreje žilky.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (17)
Obrázok blogu

Tu ich máte - chlapi z Chlebníc na Orave, a aspoň dve ukážky z toho, čím nám skrášlili svadobný večer.A ešte na záver niečo, čo zlé jazyky hovorili o svadbách v Zázrivej: "To boua suadba, aj neuesta sa biua!" :-))

Jozef Červeň

Jozef Červeň

Bloger 
  • Počet článkov:  1 485
  •  | 
  • Páči sa:  14x

Mám rád život s Bohom a 7777 ľudí. S obľubou lietam v dobrej letke, no nerád lietam v kŕdli. Som katolícky kňaz, pochádzam z dediny Klin na Orave. Nemocničný kaplán v nemocnici v Poprade............................................ Zoznam autorových rubrík:  BIRMOVANCIŠTIPENDISTI7777 MYŠLIENOK PRE NÁROČNÝCHAké mám povolanie?Akú mám povahu?Cesta vieryDuchovné témyFejtónyFotografie prírodyFotografie RómovHistória mojej rodnej obceKniha o RómochLunikovoMladí vo firmeNáčrt histórie slov. SaleziánoNezaradenéPastorácia RómovPoéziaPokec s BohomRómoviaSociálna prácaSociálna náuka Katolíckej cirkSpoločnosťSúkromnéVedeli sa obetovaťVzťah je cesta cez púšťZábava

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu