reklama

Komunikácia na Valentína...

Jedna z diskutérok mi dnes z príležitosti svätého Valentína poslala zaujímavé prianie vo veršoch. Je to prianie, ktoré vyjadruje, že je okolo nás veľa ľudí, ktorí si zaslúžia našu lásku. Ja som sa jej pokúsil tiež odpovedať vo veršoch. Všetkým prajem veľa lásky od najbližších nielen v dnešný deň, keď si svätý Valentín podáva ruku so "svätým Biznisom", ale po celý rok... :-)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (29)
Obrázok blogu

Aj keď sviatok Valentínakomerčne sa ponúka,spomenúť si na blízkehoje celkom fajn ponuka.Tak Vám želám veľa lásky,múdrosť, dobro v konaní.Nech požehnanie Najvyššiehokaždý Váš deň naplní,každý pohľad, záchvev srdca,celú myseľ pretvorí,dodá sily kráčať cestou,tou, čo ju nik nevidí ...S úctou .......Ďakujem za krásne prianie,ja tiež prajem z Luníka,Najvyššieho požehnanie,nech Vás celkom preniká.Dnes na sviatok milujúcich,veľa lásky prajem, želám,no nie iba lásky v srdci,nielen k takej láske žehnám.Žehnám k láske, ktorej kvapky,z kríža padli smerom na zem,žehnám k takej, ktorej žliabky,rozbrázdili ľudské dlane.Je nám treba viacej lásky,takej pravej, obetavej,čo má úsmev, no aj vrásky,čo ponúkne k žitiu nádej...Mňa osobne teší, že mnohí si tento sviatok nenechávajú vziať len obchodníkom a zaľúbencom. Tento sviatok totiž nie je len sviatkom zaľúbených, ale všetkých milujúcich sa...Komunikácia pokračovala nasledovne:Vzala som ho k sebe s láskou,nedumám už nad otázkoubyť, či nebyť, kráčať, bežať?Čo tam potom, veď je trebav ľuďoch Božie nachádzať,radosť, lásku rozdávať.Aby raz, keď pred tvár Jehopredstúpime s pokorou,nebol nikto tu na Zemi,čo spomínal by s nevôľou.Moje meno? Pri krste maStanislavou nazvali.Bolo mi cťou prijať to,čo ste mi veršom poslali.A moja odpoveď...S láskou na verše lásky dať odozvuje prosté, bo srdce to káže,to srdce, čo lúče Lásky rozorvú,už nežiť pre seba, pre dreva kráže,čo skrížil ten, čo seba nemal za nič,hoc nad všetkým vládol lahodne,dáva nám silu duše našej Ladič,a pomáha znieť akordy príhodné.Len akord má v sebe silu,vyjadriť súzvuk tónov tých,najkrajších pre túto chvíľu,kedy Duch je zároveň aj dych...

Jozef Červeň

Jozef Červeň

Bloger 
  • Počet článkov:  1 485
  •  | 
  • Páči sa:  14x

Mám rád život s Bohom a 7777 ľudí. S obľubou lietam v dobrej letke, no nerád lietam v kŕdli. Som katolícky kňaz, pochádzam z dediny Klin na Orave. Nemocničný kaplán v nemocnici v Poprade............................................ Zoznam autorových rubrík:  BIRMOVANCIŠTIPENDISTI7777 MYŠLIENOK PRE NÁROČNÝCHAké mám povolanie?Akú mám povahu?Cesta vieryDuchovné témyFejtónyFotografie prírodyFotografie RómovHistória mojej rodnej obceKniha o RómochLunikovoMladí vo firmeNáčrt histórie slov. SaleziánoNezaradenéPastorácia RómovPoéziaPokec s BohomRómoviaSociálna prácaSociálna náuka Katolíckej cirkSpoločnosťSúkromnéVedeli sa obetovaťVzťah je cesta cez púšťZábava

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu