reklama

Vzťah je cesta cez púšť 5.

Púšť nazvaná "Ručičky váh"...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)
Zaľúbení
Zaľúbení 

Druhá rozhodujúca kríza - rok vzťahu?Po prekonaní prvej krízy nastáva obdobie relatívneho pokoja. Je to intenzívne obdobie prehlbovania vzájomného vzťahu. Nadobúdame čoraz realistickejší obraz o tom druhom človeku. Prichádza kríza, ktorú by sme mohli nazvať "Ručičky váh".Zvykneme vážiť, čoho má môj milovaný viac. Dobrých, či zlých vlastností? Dokázal by som s ním, s ňou prežiť celý život? Po roku vzťahu ma už na poznaní toho druhého človeka máločo dokáže veľmi prekvapiť a ak je medzi nami dostatok vzájomnej komunikácie, toto poznanie neustále narastá zrýchleným tempom.Začína pribúdať počet vzájomných priateľov, vzájomných tajomstiev, vzájomných plánov. Narastá uvedomovanie si toho, čoho sa budem musieť slobodne zriecť, aby to neobmedzovalo slobodu toho druhého. Živo sa prežíva pravda, že moja sloboda končí tam, kde začína sloboda druhého človeka.Problémom v tejto kríze je to, že rozhodnutie o ďalšom pokračovaní vzťahu sa nevyvíja rovnako u obidvoch. Jeden to zvykne mať viac jasné a druhý viac zahmlené. Toto rozhodnutie sa týka obidvoch, a ten kto je o krôčik vpredu, pozýva toho druhého k tomu istému kroku, na ktorý však ešte nedozrel pre neho čas.Určite sa nájde v tomto období veľa dôvodov pre rozchod. Ak však existuje rovnako veľa dôvodov prečo rozchod nie, je múdrejšie toto zlé obdobie prečkať a rozhodnúť sa až potom. Až po prekonaní tejto druhej vážnejšej krízy prichádza skutočná láska. Cesta týmto úsekom púšte stojí za to, pretože vo vzťahu ich čaká zatiaľ vnútorne najkrajšia oáza, nazvaná "Oáza lásky práve preto". O tejto oáze nabudúce...

Jozef Červeň

Jozef Červeň

Bloger 
  • Počet článkov:  1 485
  •  | 
  • Páči sa:  14x

Mám rád život s Bohom a 7777 ľudí. S obľubou lietam v dobrej letke, no nerád lietam v kŕdli. Som katolícky kňaz, pochádzam z dediny Klin na Orave. Nemocničný kaplán v nemocnici v Poprade............................................ Zoznam autorových rubrík:  BIRMOVANCIŠTIPENDISTI7777 MYŠLIENOK PRE NÁROČNÝCHAké mám povolanie?Akú mám povahu?Cesta vieryDuchovné témyFejtónyFotografie prírodyFotografie RómovHistória mojej rodnej obceKniha o RómochLunikovoMladí vo firmeNáčrt histórie slov. SaleziánoNezaradenéPastorácia RómovPoéziaPokec s BohomRómoviaSociálna prácaSociálna náuka Katolíckej cirkSpoločnosťSúkromnéVedeli sa obetovaťVzťah je cesta cez púšťZábava

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu