reklama

Pravda oči kole...

Báseň o tom, že si máme vážiť názor každého človeka. Je to ťažšie ako ho iba "zoťať" rovno pri koreni. Nechodievam čítať všetky diskusie, zdá sa mi však, že kultúra komunikácie za mesiac trošku povyrástla. Alebo sme povyrástli my? Ja osobne tu nepíšem preto, aby som niekomu niečo natláčal. Chcem si konfrontovať svoje názory a ďakujem všetkým, ktorí tu píšu. Tú báseň si tu chcem dať preto, aby ma "zahamovala" keď to bude potrebné. Aby človek (to ako ja) človeku (to ako tebe) nebol vlkom...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)
Obrázok blogu

Pravda oči kole.Pravda mnohým oči kole,to je veru pravda istá,aj dnes robí mnohým bôle,je to tak, jak za čias Krista.Aj dnes máme farizejov,čo sa hrajú na mocnárov,ktorým efekt krásnych dejov,nedá vliezť do veci tajov.Stačí im, že hrob je biely,potešia sa jeho krásou,nechce sa im hlbšie cieliť,veď vnútri je plný frasov.Pravda má však vždy dve tváre,obraz o nej nie je celý,keď cez srdca okuliare,nepozrieš, kde láska velí. Je to ťažšie, je však trebak tomu, aby vpred sme išli,nohy na zem zložiť z neba...Medzi ľudí, dole z výšin!Nesnaž preto pravde uhnúť,skús sa trocha zahamovať,vždy je ľahšie pravdu strhnúť, ako sa s ňou konfrontovať...

Jozef Červeň

Jozef Červeň

Bloger 
  • Počet článkov:  1 485
  •  | 
  • Páči sa:  14x

Mám rád život s Bohom a 7777 ľudí. S obľubou lietam v dobrej letke, no nerád lietam v kŕdli. Som katolícky kňaz, pochádzam z dediny Klin na Orave. Nemocničný kaplán v nemocnici v Poprade............................................ Zoznam autorových rubrík:  BIRMOVANCIŠTIPENDISTI7777 MYŠLIENOK PRE NÁROČNÝCHAké mám povolanie?Akú mám povahu?Cesta vieryDuchovné témyFejtónyFotografie prírodyFotografie RómovHistória mojej rodnej obceKniha o RómochLunikovoMladí vo firmeNáčrt histórie slov. SaleziánoNezaradenéPastorácia RómovPoéziaPokec s BohomRómoviaSociálna prácaSociálna náuka Katolíckej cirkSpoločnosťSúkromnéVedeli sa obetovaťVzťah je cesta cez púšťZábava

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu