reklama

Radujte sa so mnou!

Dokončil som sériu článkov nazvanú: "Prečo si firmy neudržia mladých ľudí?" (F01) Sú tam články: Obdobie nadšenia pre firmu (F02) Najlepšie vo firme je držať hubu a krok? (F03) Učme sa od svojich podriadených! (F04) Múdry šéf vždy pravdu hľadá (F05) Šťuky vo firme (F06) Kvalita je na okraji (F07) Obdobie reformátor – kritik (F08) Kde uniká podstatné, bazíruje sa na maličkostiach (F09) Zodpovedná sloboda – slobodná zodpovednosť (F10) Ako zabiť voľný čas vo firme (F11) Bonzovať, či nie? (F12) Rýchlovýkrm titulov (F13) - tento článok patril medzi najčítanejšie. Umenie vedieť odísť (F14) Niektoré z nich sú kvalitné, iné menej kvalitné. Pod tento článok dávam link na prvý článok zo série. Z neho sa dá preklikať smerom k poslednému v sérii. Prajem pekné čítanie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)
Obrázok blogu

Jozef Červeň

Jozef Červeň

Bloger 
  • Počet článkov:  1 485
  •  | 
  • Páči sa:  14x

Mám rád život s Bohom a 7777 ľudí. S obľubou lietam v dobrej letke, no nerád lietam v kŕdli. Som katolícky kňaz, pochádzam z dediny Klin na Orave. Nemocničný kaplán v nemocnici v Poprade............................................ Zoznam autorových rubrík:  BIRMOVANCIŠTIPENDISTI7777 MYŠLIENOK PRE NÁROČNÝCHAké mám povolanie?Akú mám povahu?Cesta vieryDuchovné témyFejtónyFotografie prírodyFotografie RómovHistória mojej rodnej obceKniha o RómochLunikovoMladí vo firmeNáčrt histórie slov. SaleziánoNezaradenéPastorácia RómovPoéziaPokec s BohomRómoviaSociálna prácaSociálna náuka Katolíckej cirkSpoločnosťSúkromnéVedeli sa obetovaťVzťah je cesta cez púšťZábava

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu