reklama

Štipendisti Dušana a Štefan

Dušana o sebe napísala toto: "Moja mamka zomrela pred rokom na rakovinu, nebojovala s ňou síce dlhý čas, ale predsa ma jej choroba poznačila. Jedny z jej posledných slov boli: "Postaraj sa o Danielka". Takto chtiac - nechtiac, ostali mi v opatere braček, ocko a spolubývajúca babka. Môj braček Danielko je deväťročný, postihnutý detskou mozgovou obrnou, navštevuje prvý ročník v logopedickej triede. Ocko je zamestnaný, ale žiaľ má len minimálnu mzdu a má trocha problém s alkoholom. Ockova mama je stará a situáciu nám veľmi nezľahčuje. Ja som len malá, ale väčšinou veselá študentka, ktorá končí posledný roční gymnázia. Keďže by som chcela ísť na vysokú školu, budem zrejme nútená cez prázdniny vycestovať do zahraničia za prácou." Dúfam, že sa jej podarí dostať na vysokú, a že ju aj úspešne ukončí. Predpoklady na to má, je úspešná žiačka.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)
Obrázok blogu

Štefan je šikovný siedmak, učí sa skoro na samé jednotky, je syn rozvedených rodičov, žije s mamkou. Ona, týraná žena, ktorá svoje problému riešila v alkohole, ale s Božou pomocou sa postavila na nohy a je už šiesty rok abstinujúcou alkoholičkou, dnes sama pomáha ženám v podobnej zdanlivo neriešiteľnej situácii. Je zamestnaná, ale je už rok na dlhodobej PN z dôvodu operácie chrbtice a preto prosia zo synom o pomoc, momentálne majú kvôli maminmu zdravotnému stavu veľké finančné problémy. Pomoc by potrebovali dočasne, kým sa mamka nevráti do zamestnania.Veľmi rád som minulý mesiac pridal medzi štipendistov tieto decká, ktoré mi pomohli objaviť moji študenti, za čo som im vďačný. Chcel by som touto cestou poďakovať všetkým, ktorí spolu so mnou pomáhajú prežiť radostnejšie detstvo a mladosť aj Dušane a Štefanovi, budúcnosť viacerých chudobných detí sa môže výrazne zmeniť vďaka pomerne malým mesačným štipendiám. Ak viete o niekom, koho by sme mohli zaradiť do tohto programu, dajte nám prosím vedieť. Pomôžeme toľkým, koľkým budeme vládať.Budem tu uverejňovať príbehy všetkých štipendistov, aby ste vedeli komu Vaše peniažky konkrétne pomáhajú. Ak by sa chcel niekto zapojiť do tohto projektu, môže poslať svoj príspevok na číslo účtu: 261 895 2811/1100 Tatrabanka.Ak by niekto chcel navrhnúť nejakých nových štipendistov, nech mi pošle konkrétny návrh na moju adresu: cerven7777@gmail.com

Jozef Červeň

Jozef Červeň

Bloger 
  • Počet článkov:  1 485
  •  | 
  • Páči sa:  14x

Mám rád život s Bohom a 7777 ľudí. S obľubou lietam v dobrej letke, no nerád lietam v kŕdli. Som katolícky kňaz, pochádzam z dediny Klin na Orave. Nemocničný kaplán v nemocnici v Poprade............................................ Zoznam autorových rubrík:  BIRMOVANCIŠTIPENDISTI7777 MYŠLIENOK PRE NÁROČNÝCHAké mám povolanie?Akú mám povahu?Cesta vieryDuchovné témyFejtónyFotografie prírodyFotografie RómovHistória mojej rodnej obceKniha o RómochLunikovoMladí vo firmeNáčrt histórie slov. SaleziánoNezaradenéPastorácia RómovPoéziaPokec s BohomRómoviaSociálna prácaSociálna náuka Katolíckej cirkSpoločnosťSúkromnéVedeli sa obetovaťVzťah je cesta cez púšťZábava

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu