reklama

Zatlačili ste ma do kúta... ;-)

Musel som zmeniť svoje pôvodné rozhodnutie ohľadom vyplácania štipendií. Dotlačili ste ma k tomu. Uvedomil som si to po prepočítaní príspevkov od vás - stálych aj mimoriadnych prispievateľov na štipendiá pre chudobné a zodpovedné deti. Ich počet neustále narastá, a ja z mesiaca na mesiac idem spolu s vami do neustále narastajúceho projektu. Sám nechápem ako je možné, že vždy keď priberiem nových štipendistov, pribudne aj prispievateľov. Čo už, všetkému sa asi porozumieť nedá. Ten, ktorý rozpráva v ľudských srdciach v hlase svedomia, ešte stále nachádza dostatok tých, ktorým núdza druhých nie je ľahostajná, a radi pomôžu tam, kde sa jedná o zodpovedných, ktorí si pomoc dokážu vážiť...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (13)
Obrázok blogu

Rozhodoval som sa medzi tým, či vyplatím mimoriadne polročné štipendium, alebo či priberiem radšej nových štipendistov, a to čo je navyše bude slúžiť ako rezerva na ďalšie rozšírenie. Najskôr som sa rozhodol pre to rozumnejšie riešenie nevyplácať mimoriadne polročné štipendium (sám by som mimoriadne polročné už neutiahol, ako to bolo v začiatkoch fungovania štipendií), v decembri a januári však prišlo toľko prostriedkov, že napokon opäť idem do nerozumnejšieho riešenia - vyplatím dnes mimoriadne polročné štipendium, na budúci týždeň má väčšina z našich štipendistov prázdniny. Hneď potom priberiem nových desiatich, ktorých príbehy mi prišli pred pár dňami overené od ľudí ktorých poznám, a čakajú na zaradenie medzi štipendistov. Traja z nich budú deti tejto mamy:"Som rozvedená matka s troma nezaopatrenými deťmi, ktoré navštevujú ZŠ. Bývame v dvojizbovom byte, ktorý každý mesiac hradíme výdavkami. Minulého roku som vážne ochorela. Zistili mi tumor na krčku maternice. Podstúpila som chemoterapiu, ožiare (bolo ich 30) a brachyterapiu. Dodnes mám z toho následky. Toho roku som si požiadala o invalidný dôchodok, ktorý bol schválený. Som ešte evidovaná na ÚP a poberám hmotnú núdzu dovtedy, pokiaľ mi nepríde rozhodnutie o výške invalidného dôchodku. To by bolo asi tak všetko. Za pochopenie ďakujem."Pani Zdenka má tri dievčatá: druháčku Aničku, siedmačku Žanetu a deviatačku Vladimíru. Deti sa dobre učia, len Vladimíra má trošku horšie známky, čo bude spôsobené asi tým, že v domácnosti musí častejšie zastúpiť zoslabnutú mamku.Chcel by som touto cestou poďakovať všetkým, ktorí spolu so mnou pomáhajú prežiť radostnejšie detstvo a mladosť aj Aničke, Žanete a Vladimíre, budúcnosť viacerých chudobných detí sa môže výrazne zmeniť vďaka pomerne malým mesačným štipendiám. Každý jeden cent (v januári mi jedna pani poslala príspevok vo výške jeden cent - aj jej chcem poďakovať rovnako ako tomu, ktorý poslal 600 Eur) končí ako pomoc deťom! Ak viete o niekom, koho by sme mohli zaradiť do tohto programu, dajte nám prosím vedieť. Pomôžeme toľkým, koľkým budeme vládať. Budem tu uverejňovať príbehy všetkých štipendistov, aby ste vedeli komu Vaše peniažky konkrétne pomáhajú. Ak by sa chcel niekto zapojiť do tohto projektu, môže poslať svoj príspevok na číslo účtu: 261 895 2811/1100 Tatrabanka.Ak by niekto chcel navrhnúť nejakých nových štipendistov, nech mi pošle konkrétny návrh na moju adresu: cerven7777@gmail.com

Jozef Červeň

Jozef Červeň

Bloger 
  • Počet článkov:  1 485
  •  | 
  • Páči sa:  14x

Mám rád život s Bohom a 7777 ľudí. S obľubou lietam v dobrej letke, no nerád lietam v kŕdli. Som katolícky kňaz, pochádzam z dediny Klin na Orave. Nemocničný kaplán v nemocnici v Poprade............................................ Zoznam autorových rubrík:  BIRMOVANCIŠTIPENDISTI7777 MYŠLIENOK PRE NÁROČNÝCHAké mám povolanie?Akú mám povahu?Cesta vieryDuchovné témyFejtónyFotografie prírodyFotografie RómovHistória mojej rodnej obceKniha o RómochLunikovoMladí vo firmeNáčrt histórie slov. SaleziánoNezaradenéPastorácia RómovPoéziaPokec s BohomRómoviaSociálna prácaSociálna náuka Katolíckej cirkSpoločnosťSúkromnéVedeli sa obetovaťVzťah je cesta cez púšťZábava

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu