reklama

Kvačianska dolina - fotografie (1.)

Neviem, ako u vás, ale u nás v Košiciach je hrozné počasie. Prší a je sychravo. V takýto čas je najlepšie sedieť vo vnútri, v teplúčku a pozrieť si niečo pekné. Ponúkam vám fotografie z letnej túry nádherným Liptovom a mojou rodnou Oravou. Kvačianska dolina totiž spája Oravu s Liptovom. Chcel som fotografie vtesnať do jedného článku, nepodarilo sa mi to. Sú tu fotografie od Kvačian až po starý mlyn, ostatné nabudúce...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)

Mali sme nádherné počasie. Bolo tam, príjemne, teplúčko. Bolo počuť iba hukot padajúcej vody a "ptáčí rámus". Škoda len, že na fotografiu sa všetko zachytiť nedá. O jeden dôvod viac ísť tam osobne. Ja sa tam určite niekedy ešte vrátim..

Jozef Červeň

Jozef Červeň

Bloger 
  • Počet článkov:  1 485
  •  | 
  • Páči sa:  14x

Mám rád život s Bohom a 7777 ľudí. S obľubou lietam v dobrej letke, no nerád lietam v kŕdli. Som katolícky kňaz, pochádzam z dediny Klin na Orave. Nemocničný kaplán v nemocnici v Poprade............................................ Zoznam autorových rubrík:  BIRMOVANCIŠTIPENDISTI7777 MYŠLIENOK PRE NÁROČNÝCHAké mám povolanie?Akú mám povahu?Cesta vieryDuchovné témyFejtónyFotografie prírodyFotografie RómovHistória mojej rodnej obceKniha o RómochLunikovoMladí vo firmeNáčrt histórie slov. SaleziánoNezaradenéPastorácia RómovPoéziaPokec s BohomRómoviaSociálna prácaSociálna náuka Katolíckej cirkSpoločnosťSúkromnéVedeli sa obetovaťVzťah je cesta cez púšťZábava

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu