reklama

Kvačianska dolina - fotografie (2.)

Ani sa mi nechce veriť, že už prešli dva týždne od umiestnenia prvej polovice fotografií z Kvačianskej doliny. Spoločne sme sa vyštverali iba po mlyn. Tu vám ponúkam druhú časť. Neprešli sme celú Kvačiansku, lebo naspäť sme sa vrátili Prosieckou dolinou. Aj odtiaľ mám veľa záberov, takže to dúfam do letnej sezóny sihnem. Je pravda, že teraz je ešte stále zima. Týždne však ubiehajú ako voda a tieto doliny sú nenáročné na turistiku aj v jarných mesiacoch...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (17)

Nebudem to tu veľa popisovať. Celkom určite je to jedna z najnádhernejších lokalít Slovenska v každom mesiaci. Keby bolo viac času a bola by dobrá partia, nechal by som sa nahovoriť aj na zimnú túru. Len neviem, či to teraz nie je uzavreté...

Jozef Červeň

Jozef Červeň

Bloger 
  • Počet článkov:  1 485
  •  | 
  • Páči sa:  14x

Mám rád život s Bohom a 7777 ľudí. S obľubou lietam v dobrej letke, no nerád lietam v kŕdli. Som katolícky kňaz, pochádzam z dediny Klin na Orave. Nemocničný kaplán v nemocnici v Poprade............................................ Zoznam autorových rubrík:  BIRMOVANCIŠTIPENDISTI7777 MYŠLIENOK PRE NÁROČNÝCHAké mám povolanie?Akú mám povahu?Cesta vieryDuchovné témyFejtónyFotografie prírodyFotografie RómovHistória mojej rodnej obceKniha o RómochLunikovoMladí vo firmeNáčrt histórie slov. SaleziánoNezaradenéPastorácia RómovPoéziaPokec s BohomRómoviaSociálna prácaSociálna náuka Katolíckej cirkSpoločnosťSúkromnéVedeli sa obetovaťVzťah je cesta cez púšťZábava

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu