reklama

Fico vymetá všetky kúty aj v osadách...

Jeho kortešáci zavítali aj k nám do rómskej osady. Pred prvým kolom neboli, mali zrátané, že by to boli zbytočné vyhodené peniažky. Rómovia sú pre nich len lacné hlasy a nevyhadzujú na nich peniaze vtedy, keď im to nič nehodí. Teraz prišli a rozdávali perá, nálepky a reflexné pásiky, deti sa s nimi na hodinách bavili. Nezabudli pripomenúť, že ich majú od Fica a že ich dostali preto, aby ho ich rodičia volili. Pýtali sa ma, bolo to na hodinách náboženstva, či pán Fico verí v Boha. Odpovedal som im, že asi nie, lebo na prihláške do strany napísal, že je ateista. Opýtali sa ma aj na Kisku. Odpovedal som im, že...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (59)
Obrázok blogu
(zdroj: http://hn.hnonline.sk)

Kiska povedal, že jeho dcéra ide na sväté prijímanie, a že sa na to teší rovnako, ako sa aj oni tešia na to, že v lete pôjdu na prvé sväté prijímanie. Opýtali sa ma, či aj Ficov syn bol na prijímaní. Odpovedal som im, že asi nie, lebo pán Fico by sa s tým určite rád pochválil, aby presvedčil kresťanských voličov, že z ateistu sa zmenil znova na kresťana. Neviem, či sa zmenil, je to jeho súkromná vec.Opýtali sa ma, či aj ja idem voliť Fica za prezidenta. Asi ťažko by som im argumentoval, že ja som už zažil, keď tu bola jedna strana a jedna vláda, že som zažil výsluchy od ŠTBákov poplatných tej strane, v ktorej bol vtedy Fico aktívnym členom a nádejným kádrom. V časoch, keď prenasledovali aj zabíjali kňazov a zatvárali rehoľné sestry do väzenia len preto, lebo žili svoje povolanie. Asi ťažko by som im vysvetlil, že to, že máme Harabina, s ktorým sa Fico bozkával, máme vďaka pánu Ficovi. Asi ťažko by som im vysvetlil, že stav v školstve, v zdravotníctve, sociálnej sfére, no najmä v oblasti zamestnanosti tu máme práve vďaka bačovaniu strany SMER. Viem, čo hovorím, osobne poznám živnostníkov, ktorí si zrušili živnosť kvôli zlým zákonom prijatých za Ficovej vlády, a podporujem viaceré rodiny týchto nešťastných rodičov, ktorí by radi uživili svoje deti prácou svojich rúk, no nepatria medzi robotníkov "vyvolených" firiem.Deti nerozumejú pojmom ako je korupcia, vymáhateľnosť práva, nerozumejú rôznym gorilím hrám hraných na najvyšších vládnych postoch, a ešte stále si myslia, že ak im niekto niečo sľúbi, že to chce aj splniť. Ako im vysvetliť, že Fico nikdy neplánoval splniť vačšinu svojich predvolebných sľubov, a že keď sľúbil istoty, že ich vlastne sľuboval len pre svojich najbližších? Ako im vysvetliť, že do prezidentského paláca sa snaží dostať pravdepodobne len preto, aby sa dostal z tlaku finančných skupín, ktorí od neho tiež nedostali, čo im sľúbil, lebo niet už kde toľko kradnúť, aby ich uspokojil? Preto sa teraz usiluje vyzerať ako priateľ všetkých: Slovákov, Rómov, Maďarov, ateistov, katolíkov aj abortistov...Vysvetlil som im to rečou, ktorej rozumeli. Pozrite sa. Aj pán Fico, aj pán Kiska zarobili veľa peňazí. Jeden podnikal v politike a druhý v požičiavaní. Neviem o tom, že by pán Fico zo svojho vlastného vrecka niekomu dal čo i len euro, aj napriek tomu, že na ruke nosí hodinky, ktoré sú drahšie ako moje auto. Pán Kiska venoval zo svojich vlastných penazí milión eur pre chudobné rodiny, ktoré sa stali chudobnými len preto, lebo ich dieťa dostalo rakovinu. Tejto reči porozumeli. Ak dvaja ľudia tvrdia, že chcú pomáhať a jeden z nich reálne pomáha a druhý reálne škodí, nemali by sme uveriť rečiam, ale skutkom...PS: Ku komentárom, ktoré naleteli na reči, že Procházka by mal vyjadriť vačšiu podporu Kiskovi sa vyjadrovať nebudem. Kiska ho pozval, aby vyjadril, že ľudí pozýva k voľbám. To aj vyjadril a je jasné, koho bude voliť Procházka. Ak si niekto myslí, že jasnejším vyjadrením by mohol niekoľko ovečiek z Ficovho košiara nahnať do košiara Kisku, myslím si, že naozaj by ich bolo len niekoľko, a to aj tak len takých, ktoré viac bľačia ako dávajú vlny, či mlieka... :-)

Jozef Červeň

Jozef Červeň

Bloger 
  • Počet článkov:  1 485
  •  | 
  • Páči sa:  12x

Mám rád život s Bohom a 7777 ľudí. S obľubou lietam v dobrej letke, no nerád lietam v kŕdli. Som katolícky kňaz, pochádzam z dediny Klin na Orave. Nemocničný kaplán v nemocnici v Poprade............................................ Zoznam autorových rubrík:  BIRMOVANCIŠTIPENDISTI7777 MYŠLIENOK PRE NÁROČNÝCHAké mám povolanie?Akú mám povahu?Cesta vieryDuchovné témyFejtónyFotografie prírodyFotografie RómovHistória mojej rodnej obceKniha o RómochLunikovoMladí vo firmeNáčrt histórie slov. SaleziánoNezaradenéPastorácia RómovPoéziaPokec s BohomRómoviaSociálna prácaSociálna náuka Katolíckej cirkSpoločnosťSúkromnéVedeli sa obetovaťVzťah je cesta cez púšťZábava

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu