reklama

Krížová cesta na Luniku IX

- Tá žena, ktorá sa pretlačila pomedzi ľudí a šatkou utrela tvár Ježišovi, je Veronika Takto som vysvetľoval na hodine náboženstva tento týždeň u štvrtákov. - Ja viem, to som ja! Ozvala sa Žaneta z druhej rady. - Ja som Veronika! Začudovane som sa na ňu pozrel, či si zmenila meno, ale ona nám to všetkým hneď vysvetlila...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (15)

- My s tetou Julkou teraz cvičíme divadlo, budeme ho hrať na Veľký piatok.- Aké divadlo?- No predsa Krížovú cestu a ja v nej hrám Veroniku!Ponúkam vám zopár fotografií z toho, ako to dopadlo. Bol to pre nás pre všetkých pekný zážitok. Najmä pre deti, ktoré si dokonca zohnali film a premietali ho u jedného z "hercov", aby videli, ako to vlastne všetko bolo. Vedia, že Ježiš trpel za nás, za to, že niekedy sme zlí. Rozhodli sa, že sa budú usilovať, aby boli lepší, aby Ježiš nebol smutný a aby toľko netrpel...

Jozef Červeň

Jozef Červeň

Bloger 
  • Počet článkov:  1 485
  •  | 
  • Páči sa:  14x

Mám rád život s Bohom a 7777 ľudí. S obľubou lietam v dobrej letke, no nerád lietam v kŕdli. Som katolícky kňaz, pochádzam z dediny Klin na Orave. Nemocničný kaplán v nemocnici v Poprade............................................ Zoznam autorových rubrík:  BIRMOVANCIŠTIPENDISTI7777 MYŠLIENOK PRE NÁROČNÝCHAké mám povolanie?Akú mám povahu?Cesta vieryDuchovné témyFejtónyFotografie prírodyFotografie RómovHistória mojej rodnej obceKniha o RómochLunikovoMladí vo firmeNáčrt histórie slov. SaleziánoNezaradenéPastorácia RómovPoéziaPokec s BohomRómoviaSociálna prácaSociálna náuka Katolíckej cirkSpoločnosťSúkromnéVedeli sa obetovaťVzťah je cesta cez púšťZábava

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu