reklama

Štipendiá pre chudobné deti pokračujú

Už dávnejšie som nepísal o tom, ako pokračuje projekt štipendií. Už viacerí z prispievateľov mi napísali, či sa niečo na projekte zmenilo. Odpísal som im, ale chcel by som pre tých, ktorí sa neozvali, napísať zopár informácií...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

V roku 2016 sme mesačne prispievali deťom, ktorých bolo 112, sumou 1508 Eur. Z toho 59 detí bolo z rodín, ktorým sa venuje občianske združenie Maják nádeje v Košiciach http://www.majak-nadeje.eu/ a 41 detí z rodín, ktorým sa venuje Občianske združenie Magis z Prešova http://www.congregatiojesu.com/nasa-cinnost/magis/. Na ostatné deti som dostal kontakt od ľudí z blízkeho okolia z Kežmarku, či písomne cez internet od ľudí, ktorých osobne poznám. V tomto roku sme štipendium nevyplácali počas letných prázdnin a tiež nešlo štipendium v máji, nakoľko priemerný mesačný príjem bol 1345,95 Eur. Mali sme ešte nejakú rezervu z minulého roku, takže sme ešte stále v utiahnuteľnom mínuse.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V tomto roku máme nahlásených menej detí, mesačne posielame 1074 Eur, no ubudlo aj prispievateľov. myslím, že to je aj preto, lebo som už dlhšie nedal vedieť, ako pokračujeme s projektom. Tí, ktorí ma poznajú osobne, neprestali posielať príspevky, prestali niektorí, ktorí ma poznali len z médií. Občas pošle niekto aj väčšiu sumu, ktorá vykryje väčšiu stratu z niektorých mesiacov. Napríklad minulý mesiac poslalo 33 dobrodincov sumu 859,77 Eur, ale tento rok sme mali mimoriadne príspevky napríklad vo februári, kedy jeden dobrodinec poslal 675 Eur a v apríli, kedy iný poslal sumu 333,33 Eur.

Štipendiá budú pokračovať aj naďalej dovtedy, kým bude čo posielať a kým sa Maják nádeje a Magis budú venovať chudobným rodinám. Sám by som nezvládal to, čo robia oni. Osobne kontaktujú rodiny, od detí zozbierajú vysvedčenia, a mne už len pošlú zoznam detí s ich priemerom známok a číslami účtov, na ktoré im posielame peniažky. Príbehy rodín si môžete pozrieť na tomto odkaze: http://www.majak-nadeje.eu/nase-rodiny. Robia veľmi záslužnú prácu, viacerých z tých, ktorí pomáhajú v teréne tým rodinám, poznám osobne. Chcem sa poďakovať všetkým, ktorí nám stále pomáhate pomáhať týmto rodinám, a som otvorený pomôcť aj naďalej iným tam, kde to bude potrebné.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Chcel by som touto cestou poďakovať všetkým, ktorí spolu so mnou pomáhajú prežiť radostnejšie detstvo chudobným, budúcnosť viacerých chudobných detí sa môže výrazne zmeniť vďaka pomerne malým mesačným štipendiám. Ak viete o niekom, koho by sme mohli zaradiť do tohto programu, dajte nám prosím vedieť. Pomôžeme toľkým, koľkým budeme vládať. Ak by sa chcel niekto zapojiť do tohto projektu, môže poslať svoj príspevok na číslo účtu: 261 895 2811/1100 Tatrabanka. Ak by niekto chcel navrhnúť nejakých nových štipendistov, nech mi pošle konkrétny návrh na moju adresu: cerven7777@gmail.com

Jozef Červeň

Jozef Červeň

Bloger 
  • Počet článkov:  1 485
  •  | 
  • Páči sa:  12x

Mám rád život s Bohom a 7777 ľudí. S obľubou lietam v dobrej letke, no nerád lietam v kŕdli. Som katolícky kňaz, pochádzam z dediny Klin na Orave. Nemocničný kaplán v nemocnici v Poprade............................................ Zoznam autorových rubrík:  BIRMOVANCIŠTIPENDISTI7777 MYŠLIENOK PRE NÁROČNÝCHAké mám povolanie?Akú mám povahu?Cesta vieryDuchovné témyFejtónyFotografie prírodyFotografie RómovHistória mojej rodnej obceKniha o RómochLunikovoMladí vo firmeNáčrt histórie slov. SaleziánoNezaradenéPastorácia RómovPoéziaPokec s BohomRómoviaSociálna prácaSociálna náuka Katolíckej cirkSpoločnosťSúkromnéVedeli sa obetovaťVzťah je cesta cez púšťZábava

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu