reklama

Mám mobil, ktorý ruší "klírkarov"...

Neočakával som od neho, že bude až taký slušný, že bude takto rešpektovať slobodu tých, ktorí mi volajú. Jeho schopnosť sa objavila vtedy, keď mi v jednom kuse niekto prezváňal, aby ma rozčúlil. Keď som zdvihol a nikto sa neozval, uložil som si číslo pod menom "Otrava", a keď sa mi na displeji objavilo, že mi volá "Otrava", zdvihol som a bol som ticho. Dotyčný(á) Otrava si myslela, že ma dobehne tak, že si kúpi funkciu "clear" a na displeji sa mi prestane zobrazovať, kto mi volá a ja budem zdvíhať a budem sa predstavovať ako nejaký debil. Budete prekvapení, ale novú situáciu zvládol môj mobil za mňa. Má totiž "špeciálnu funckiu", ktorú by niekto mohol považovať za nevýhodu...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (15)
Obrázok blogu

Kúpil som si Nokiu 1100. Teraz určite mnohí opovržlivo zdvihnú pery. Človek, ktorý sa vyzná do počítačov, do techniky a kúpi si takú šunku? Úplne obyčajný mobil, ktorý má čiernobiely displej, a dá sa z neho iba telefonovať a písať SMSky! Neurážajte ho, pretože má jednu veľmi dôležitú vec, ktorú tu v Lunikove potrebujem ako soľ. Má totiž zabudovanú diódu, ktorá v prípade výpadku elektriny - čo tu v zime je na dennom poriadku - zmení mobil na malú baterku. Vždy som obdivoval, keď sa niekomu podarilo vymyslieť vec, ktorá slúži obstojne na dva účely.A teraz k tej "špeciálnej" funkcii. Ak mi zavolá niekto a má utajené číslo, môj mobil ho odmietne prijať. Ak stlačím tlačítko prijatia hovoru, mobil sa vypne. Ak stlačím tlačítko zrušenia hovoru, mobil sa vypne. A vypne sa aj vtedy, ak nestlačím nič. Je to vraj nejaká softvérová chyba, no nechce sa mi to dať opraviť, lebo by som musel byť dva týždne bez mobilu a aj preto, lebo mi to v podstate vyhovuje. Ak mi niekto zavolá a chce zostať utajený, môže si byť istý, že utajený zostane. S mobilom som spokojný a nevadí mi, že sa mi deti smejú, že mám takú "šunku". Slúži mi ako mobil, baterka, a zároveň utajovateľ utajovaných...

Jozef Červeň

Jozef Červeň

Bloger 
  • Počet článkov:  1 485
  •  | 
  • Páči sa:  14x

Mám rád život s Bohom a 7777 ľudí. S obľubou lietam v dobrej letke, no nerád lietam v kŕdli. Som katolícky kňaz, pochádzam z dediny Klin na Orave. Nemocničný kaplán v nemocnici v Poprade............................................ Zoznam autorových rubrík:  BIRMOVANCIŠTIPENDISTI7777 MYŠLIENOK PRE NÁROČNÝCHAké mám povolanie?Akú mám povahu?Cesta vieryDuchovné témyFejtónyFotografie prírodyFotografie RómovHistória mojej rodnej obceKniha o RómochLunikovoMladí vo firmeNáčrt histórie slov. SaleziánoNezaradenéPastorácia RómovPoéziaPokec s BohomRómoviaSociálna prácaSociálna náuka Katolíckej cirkSpoločnosťSúkromnéVedeli sa obetovaťVzťah je cesta cez púšťZábava

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu