reklama

Vďačný človek má vždy dôvod na dobrú náladu...

Občas sa mi v pošte objaví pekná prezentácia, ktorá v tomto uponáhľanom svete pripomína, že stále existujú aj iné hodnoty ako tie, ktoré sa dajú pomädliť medzi prstami. Ak mám čas, sprostredkujem to aj iným ľuďom. Veľmi rád sa podelím s touto prezentáciou so všetkými, ktorí si nájdu minútku času. Nezabúdajme na našich priateľov, na všetko, čo sme ich priateľstvom získali a získavame.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Medzi ľuďmi sa väčšinou hovorí o chybách druhých a o tom, čo nám chýba. Je čas uvedomiť si koľko pekných, hoci náročných činností nás čaká každý deň. Dá nám to dôvod na radosť. Vďačný človek má vždy dôvod na dobrú náladu...

Jozef Červeň

Jozef Červeň

Bloger 
  • Počet článkov:  1 485
  •  | 
  • Páči sa:  14x

Mám rád život s Bohom a 7777 ľudí. S obľubou lietam v dobrej letke, no nerád lietam v kŕdli. Som katolícky kňaz, pochádzam z dediny Klin na Orave. Nemocničný kaplán v nemocnici v Poprade............................................ Zoznam autorových rubrík:  BIRMOVANCIŠTIPENDISTI7777 MYŠLIENOK PRE NÁROČNÝCHAké mám povolanie?Akú mám povahu?Cesta vieryDuchovné témyFejtónyFotografie prírodyFotografie RómovHistória mojej rodnej obceKniha o RómochLunikovoMladí vo firmeNáčrt histórie slov. SaleziánoNezaradenéPastorácia RómovPoéziaPokec s BohomRómoviaSociálna prácaSociálna náuka Katolíckej cirkSpoločnosťSúkromnéVedeli sa obetovaťVzťah je cesta cez púšťZábava

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu