reklama

Roháče (fotografie) 3.

Čaká nás posledný turistický víkend. Od prvého októbra bude väčšina turistických chodníkov uzatvorená. Dávam tu tretiu časť fotografií nafotených v Roháčoch. Mali sme nádherné počasie a túra skutočne stála za to. Ak sa aj nevyberiete na vysoké kopce, v každom prípade by som navrhoval aspoň nejakú dolinu. Mne osobne by tam fotoaparát nechýbal, aj tak nedokáže zachytiť hĺbku dolín, ako spomienka na peknú túru to však nie je zlé.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Posúďte sami, bolo čo obdivovať...

Jozef Červeň

Jozef Červeň

Bloger 
  • Počet článkov:  1 485
  •  | 
  • Páči sa:  14x

Mám rád život s Bohom a 7777 ľudí. S obľubou lietam v dobrej letke, no nerád lietam v kŕdli. Som katolícky kňaz, pochádzam z dediny Klin na Orave. Nemocničný kaplán v nemocnici v Poprade............................................ Zoznam autorových rubrík:  BIRMOVANCIŠTIPENDISTI7777 MYŠLIENOK PRE NÁROČNÝCHAké mám povolanie?Akú mám povahu?Cesta vieryDuchovné témyFejtónyFotografie prírodyFotografie RómovHistória mojej rodnej obceKniha o RómochLunikovoMladí vo firmeNáčrt histórie slov. SaleziánoNezaradenéPastorácia RómovPoéziaPokec s BohomRómoviaSociálna prácaSociálna náuka Katolíckej cirkSpoločnosťSúkromnéVedeli sa obetovaťVzťah je cesta cez púšťZábava

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu