reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jozef Červeň

Jozef Červeň

Bloger 
  • Počet článkov:  1 485
  •  | 
  • Páči sa:  12x

Mám rád život s Bohom a 7777 ľudí. S obľubou lietam v dobrej letke, no nerád lietam v kŕdli. Som katolícky kňaz, pochádzam z dediny Klin na Orave. Nemocničný kaplán v nemocnici v Poprade............................................ Zoznam autorových rubrík:  BIRMOVANCIŠTIPENDISTI7777 MYŠLIENOK PRE NÁROČNÝCHAké mám povolanie?Akú mám povahu?Cesta vieryDuchovné témyFejtónyFotografie prírodyFotografie RómovHistória mojej rodnej obceKniha o RómochLunikovoMladí vo firmeNáčrt histórie slov. SaleziánoNezaradenéPastorácia RómovPoéziaPokec s BohomRómoviaSociálna prácaSociálna náuka Katolíckej cirkSpoločnosťSúkromnéVedeli sa obetovaťVzťah je cesta cez púšťZábava

reklama

BIRMOVANCI

Boh stvoril nebo

Jozef Červeň

Boh stvoril nebo

Je dobré, keď začíname našu prípravu, ísť úplne na začiatok. Čo bolo na začiatku? Poznám na to jeden vtip. Do ústavu duševných chorôb doviezli pacienta na vyšetrenie. Psychiater ho poprosil, aby mu povedal, kto je. On odpovedal, že je Boh. No počkať, poďme pekne od začiatku. Dobre, odpovedal pacient, na počiatku som teda stvoril nebo a zem. :-) Je to len vtip, ktorý nám pripomína prvé slová v Biblii. Biblia začína takto: "Na počiatku stvoril Boh nebo a zem." V dnešnom príhovore by som vám chcel priblížiť, čo to znamená, že Boh stvoril nebo.

  • 23. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
Naozaj chceš ísť na birmovku?

Jozef Červeň

Naozaj chceš ísť na birmovku?

Viem, že sa v tejto prvej téme odo mňa očakáva, aby som vás nahováral na birmovku. Ja som sa však rozhodol, že vás budem od nej odhovárať. Pri zapisovaní sa mi niektorí priznali - a ja si to vážim - že nejdú na birmovku z vlastného rozhodnutia, ale preto, lebo si to prajú ich rodičia. Nebolo by dobré, ak by ste tu boli nasilu a ak sa niekto rozhodne ísť v neskoršom veku, ja sa tomu len poteším. Musím sa priznať, že závidím najmä najstarším z vás, že idete na birmovku teraz. Ja som išiel ako siedmak a veľa som z toho nemal. Pamätám si akurát, že sa skúšali otázky, že so sa ich celkom dobre naučil, ale nejak som to neprežíval...

  • 20. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
reklama
SkryťZatvoriť reklamu