reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jozef Červeň

Jozef Červeň

Bloger 
  • Počet článkov:  1 485
  •  | 
  • Páči sa:  14x

Mám rád život s Bohom a 7777 ľudí. S obľubou lietam v dobrej letke, no nerád lietam v kŕdli. Som katolícky kňaz, pochádzam z dediny Klin na Orave. Nemocničný kaplán v nemocnici v Poprade............................................ Zoznam autorových rubrík:  BIRMOVANCIŠTIPENDISTI7777 MYŠLIENOK PRE NÁROČNÝCHAké mám povolanie?Akú mám povahu?Cesta vieryDuchovné témyFejtónyFotografie prírodyFotografie RómovHistória mojej rodnej obceKniha o RómochLunikovoMladí vo firmeNáčrt histórie slov. SaleziánoNezaradenéPastorácia RómovPoéziaPokec s BohomRómoviaSociálna prácaSociálna náuka Katolíckej cirkSpoločnosťSúkromnéVedeli sa obetovaťVzťah je cesta cez púšťZábava

reklama

Súkromné

Nepresnívam život, prežijem sen...

Jozef Červeň

Nepresnívam život, prežijem sen...

Na prvý pohľad úplne jednoduché predsavzatie. Každý má svoje nádherné sny, ktoré si v živote chce vyplniť a ľudia, ktorí o ničom v živote nesnívajú, zabudli na to, čo znamená plnohodnotný život. Snívame od malička. Ako malý chlapec som chcel byť kapitánom na lodi, ktorá by objavovala neznáme pevniny. Možno v tom má "prsty" aj kniha o polárnikovi Roaldovi Amundsenovi, o človeku, ktorý vedel, čo chce a aj to dosiahol. Odvtedy sa veľa zmenilo, no snívať som neprestal. O čom snívam teraz? Prežívam svoj sen?

  • 23. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 10
500 km kvôli štedrej večeri

Jozef Červeň

500 km kvôli štedrej večeri

Dnes mám polnočnú svätú omšu na Luniku IX v Košiciach. Včera večer sme ozdobili stromček a postavili betlehem. Dnes napoludnie sadám do auta a idem na večeru k svojim rodičom na Oravu. Je to 250 km tam a 250 naspäť. Mohol by som večerať aj tu. Moji rodičia sú však iba jediní na svete...

  • 24. dec 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 13
Neviem, čo chcem pod stromček!

Jozef Červeň

Neviem, čo chcem pod stromček!

Čo by som si prial pod vianočným stromčekom najviac? Ja osobne by som mal problém odpovedať aj naftovému šejkovi. A medzi súrodencami dupľom. Hlavne preto, že u nás na Vianoce máme medzi súrodencami taký jeden zvláštny zvyk. Usilujeme sa jeden druhého pokiaľ možno neprekvapiť...

  • 21. dec 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 14
Prečo neodpovedáš na maily?

Jozef Červeň

Prečo neodpovedáš na maily?

S touto otázkou sa stretávam v poslednom období čoraz viac. Nie je to jednoduché. Veľmi rád kontaktujem s viacerými ľuďmi. V minulosti som písal veľmi veľa listov a hoci to bolo časovo náročné napísať list, zalepiť známku a zaniesť na poštu, či do schránky, stíhal som toho viac...

  • 28. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 9
Nechcem drahý náhrobný kameň!

Jozef Červeň

Nechcem drahý náhrobný kameň!

Budete určite prekvapení, ale moja predstava je úplne iná ako predstava mnohých ľudí. V tieto dni budeme chodiť na cintoríny, budeme spomínať na svojich drahých. My kresťania sa budeme za nich modliť, aby sme modlitbou vniesli do sveta dobro, ktoré oni možno nestihli a dúfame, že sa raz niekto bude modliť aj za nás nad našim hrobom. Ja o pomníku na svojom budúcom hrobe mám už teraz jasnú predstavu a dúfam, že ju po mojej smrti budú rešpektovať...

  • 28. okt 2005
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 0x
  • 37
reklama
Pohreb, na ktorom sa neplakalo

Jozef Červeň

Pohreb, na ktorom sa neplakalo

Nebol to pohreb človeka, ktorý by nikomu nechýbal. Práve naopak. Môj strýko bol človek, ktorého mali všetci radi. Bol ako kus voňavého chleba. Bol veľmi obľúbený v práci, mal veľa priateľov a rodinu, ktorá ho má veľmi rada. Prežil nádherný život a všetkým nám bolo ľúto, že prichádzame o takého človeka. Slzy v očiach sme mali, hlasitý plač však nebolo počuť. Ako pekne žil, tak pekne aj zomrel.

  • 18. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Kyslé mlieko

Jozef Červeň

Kyslé mlieko

Mám ho rád.

  • 2. sep 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 131
Som grafoman

Jozef Červeň

Som grafoman

A okrem toho som hyperemotívny a suraktívny. Som jednoducho workholik. Z toho dôvodu musím zmeniť taktiku písania článkov. Chcem sa poďakovať Marianne Varjanovej, že ma citlivo a múdro upozornila na to, že svojimi článkami vytláčam iné články. Maximálny počet článkov do dňa by mal byť vraj 1-2 (slovom nie dvanásť, ale jeden-dva). Tento článok od 18. mája (2005) je už môj 161. Prečo ich je tak veľa?

  • 27. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 25
Ako som bol s (ne)priateľom Cirkvi na pivo...

Jozef Červeň

Ako som bol s (ne)priateľom Cirkvi na pivo...

Dohodli sme so Scholastikom, s ktorým sme tu na blogu mali viaceré výmeny názorov na tom, že sa stretneme na pive v Košiciach. Stretli sme sa...

  • 10. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 611x
  • 61
Vtedy si spomeniem na strýka z lazov,

Jozef Červeň

Vtedy si spomeniem na strýka z lazov,

ktorý mal na život najzdravší názor. Keď počujem slová tejto piesne, spomeniem si na svojho uja. Je to vlastne praujo, babkin brat, ktorý s našou rodinou žil dlhé roky. On mal na život naozaj zdravý názor. Raz s vedomosťami školy života dal po nose aj nám, ktorí sme vtedy študovali teológiu...

  • 4. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 14
reklama
Toto som nafotil v Tatrách

Jozef Červeň

Toto som nafotil v Tatrách

Máme nádhernú krajinu.

  • 22. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 375x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu