reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jozef Červeň

Jozef Červeň

Bloger 
  • Počet článkov:  1 485
  •  | 
  • Páči sa:  12x

Mám rád život s Bohom a 7777 ľudí. S obľubou lietam v dobrej letke, no nerád lietam v kŕdli. Som katolícky kňaz, pochádzam z dediny Klin na Orave. Nemocničný kaplán v nemocnici v Poprade............................................ Zoznam autorových rubrík:  BIRMOVANCIŠTIPENDISTI7777 MYŠLIENOK PRE NÁROČNÝCHAké mám povolanie?Akú mám povahu?Cesta vieryDuchovné témyFejtónyFotografie prírodyFotografie RómovHistória mojej rodnej obceKniha o RómochLunikovoMladí vo firmeNáčrt histórie slov. SaleziánoNezaradenéPastorácia RómovPoéziaPokec s BohomRómoviaSociálna prácaSociálna náuka Katolíckej cirkSpoločnosťSúkromnéVedeli sa obetovaťVzťah je cesta cez púšťZábava

reklama

Vzťah je cesta cez púšť

Niekoľko pravidiel pre ženy

Jozef Červeň

Niekoľko pravidiel pre ženy

Vnímanie mužov a vnímanie žien. Sme rovnakí, ako sa to niekedy tvrdí, alebo naopak sme až takí rozdielni, ako sa to niekedy tvrdí? Ja osobne si myslím, že pravda bude niekde uprostred. Ak sa máme chápať, a byť voči sebe tolerantní, je dobré, ak sa usilujeme spoznať aspoň to minimum, tých "najhranatejších" vecí, ktoré by medzi nami mohli spôsobovať zbytočné nikam nevedúce hádky. Nedávno som pri jednej návšteve na byte, kde žijú v podnájme vysokoškoláčky, objavil niekoľko pravidiel pre ženy. Pokúšal som sa ich objaviť na nejakej stránke na internete, no bezvýsledne. Keď mi navyše povedal jeden môj priateľ, ktorý sa onedlho bude ženiť, a ktorého málokedy obídu maily takéhoto typu, že sa ešte s niečím takým nestretol, rozhodol som sa, že sa ich pokúsim z nekvalitnej fotografie z foťáku v mobile tu pre vás prepísať.

  • 15. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 8 116x
  • 44
Vzťah je cesta cez púšť 7.

Jozef Červeň

Vzťah je cesta cez púšť 7.

Všetko živé rastie svojím tempom...

  • 17. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 21 379x
  • 32
Vzťah je cesta cez púšť 6.

Jozef Červeň

Vzťah je cesta cez púšť 6.

Oáza lásky práve preto...

  • 15. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 713x
  • 2
Vzťah je cesta cez púšť 5.

Jozef Červeň

Vzťah je cesta cez púšť 5.

Púšť nazvaná "Ručičky váh"...

  • 14. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 905x
  • 6
Vzťah je cesta cez púšť 4.

Jozef Červeň

Vzťah je cesta cez púšť 4.

Oáza otvorených očí. Je to veľké vyslobodenie zosadiť si čierne okuliare. Mladí, ktorí to dokážu, môžu pokračovať na ceste svojho vzťahu...

  • 10. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 109x
  • 31
reklama
Vzťah je cesta cez púšť 3.

Jozef Červeň

Vzťah je cesta cez púšť 3.

Prvá kríza - oáza čiernych okuliarov...

  • 9. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 472x
  • 8
Vzťah je cesta cez púšť 2.

Jozef Červeň

Vzťah je cesta cez púšť 2.

Oáza zaľúbených - oáza ružových okuliarov...

  • 8. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 9 358x
  • 10
Vzťah je cesta cez púšť 1.

Jozef Červeň

Vzťah je cesta cez púšť 1.

Takéto vyjadrenie sa možno zdá plné pesimizmu a možno by naozaj aj bolo, keby za tými troma bodkami neprišlo dokončenie vety. Je to cesta cez púšť s niekým, koho mám rád, je to vždy cesta z jednej oázy do ďalšej - väčšej a krajšej. Hneď na začiatku chcem pripomenúť, že tieto riadky nie sú určené pre tých, ktorí chcú niekoho iba "zbaliť". Písal som ich pre tých, ktorí túžia nájsť niekoho, s kým by mohli budovať vzájomný vzťah a prežívajú krízu. Kríza do vzťahu totiž patrí...

  • 7. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 17 577x
  • 27
reklama
SkryťZatvoriť reklamu